Rozszerzona ankieta satysfakcji

  • Polski
  • English

Rozszerzona ankieta satysfakcji powstała z myślą o recepcjach i wspólnych przestrzeniach w biurach. Umożliwia ona klientom ocenę wielu różnych usług oraz udzielenie rozbudowanych odpowiedzi na temat konkretnych spraw. Poza opcją wybrania stopnia zadowolenia z serwisu, produktu lub obsługi, użytkownik ma możliwość dodania komentarza odnośnie tego, dlaczego wybrał właśnie taki stopień zadowolenia, a nie inny. Jako menadżer, możesz utworzyć własne pytania odnośnie obsługi, czy produktu, które chcesz zadać odwiedzającym firmę klientom lub pracownikom. Zarówno podstawowa, jak i rozszerzona ankieta satysfakcji dostępne są w wielu językach i dla wielu lokalizacji.

Chcesz dogłębniej zbadać i poznać opinie klientów na temat Twojej firmy? Rozszerzona ankieta satysfakcji została stworzona z myślą o hotelach i recepcjach większych firm, gdzie cenne opinie klientów na temat całego zakresu usług są niezwykle przydatne dla rozwoju marki.

Prosta ankieta satysfakcji została rozbudowana o dodatkowe elementy, jak możliwość oceny większej ilości usług, dzięki czemu klienci mogą rozwinąć swoje przemyślenia na temat oferowanych przez Twoją firmę usług.

W rozszerzonej wersji ankiety satysfakcji klienci mogą wybrać stopień zadowolenia z oferowanych przez Ciebie usług, tak jak w przypadku podstawowej ankiety satysfakcji. Ponadto do każdej z wybranych ocen możesz utworzyć i dodać kilka dodatkowych pytań. Na przykład, jeśli klient ocenił swoje doświadczenie w firmie jako satysfakcjonujące, możesz zapytać, co wpłynęło na jego odczucia lub co wywołało najbardziej pozytywne wrażenia.

System TapMe i rozszerzona ankieta satysfakcji posiadają wiele rozbudowanych funkcji, co oznacza, że klienci mogą dokonywać oceny różnych usług na jednym urządzeniu. Możesz poprosić klientów o ocenę jakości obsługi, o czystość toalet i wiele innych kwestii. Sam wybierasz, o co chcesz zapytać swoich klientów. Ankieta obsługuje wiele różnych języków i lokalizacji.

Takie rozwiązanie jest niezwykle pomocne w kontrolowaniu działania dużych firm, w których zatrudnionych jest wielu pracowników i które obsługują wielu klientów. Najlepszym sposobem na poprawę satysfakcji i doświadczeń klientów jest słuchanie i wdrażanie ich pomysłów dotyczących ulepszeń i przede wszystkim traktowanie wszystkich zażaleń poważnie. W każdym biznesie opierającym się na kontakcie z klientem, informacje zwrotne dotyczące doświadczeń konsumentów są priorytetem w tworzeniu i ulepszaniu marki.

Zobacz też: Prosta ankieta satysfakcji