Prosta ankieta satysfakcji została stworzona z myślą o urzędach i punktach informacyjnych, gdzie zadowolenie klientów jest kluczowe. Kolejki, opóźnienia i stres związany z naturą tego typu miejsc jest nieunikniony, dlatego niezwykle istotne jest, aby odwiedzający mieli możliwość podzielenia się swoimi wrażeniami i ewentualnymi wątpliwościami. Pomaga to obu stronom w budowaniu silnych relacji i pielęgnowaniu wzajemnego zaufania. Klient musi wiedzieć, że jego głos i opinia ma znaczenie.
![]() | ||
![]() |
![]() | ![]() |
![]() |
Zdobywanie opinii klientów nie powinno być zbyt skomplikowane. To podstawowy aspekt każdego biznesu opierającego się na relacjach z klientem. Dzięki ankiecie satysfakcji w łatwy i szybki sposób możesz gromadzić wrażenia i opinie klientów, a co za tym idzie szybko działać i rozwiązywać ewentualne problemy.
Prosta ankieta satysfakcji została stworzona z myślą o urzędach i punktach informacyjnych, gdzie wrażenia i odczucia klientów są niezwykle ważne. Napięta atmosfera, która często panuje w tych miejscach, wynika z długich okresów oczekiwania, niespełnionych terminów i wielu nieporozumień. Osoby niezadowolone z obsługi lub procesu, w którym biorą udział, muszą mieć możliwość podzielenia się swoimi wrażeniami i ewentualnymi zażaleniami. Również zadowoleni klienci powinni mieć szansę na wyrażenie swojej satysfakcji w prosty i szybki sposób.
Prosta ankieta satysfakcji TapMe oparta jest na badaniu trzech stopni zadowolenia klienta. Po wizycie klienta w urzędzie lub punkcie informacyjnym, ma on szansę ocenić, w jakim stopniu jest usatysfakcjonowany sposobem, w jaki został obsłużony. Na ekranie urządzenia widnieją trzy grafiki przedstawiające twarze: zadowoloną, neutralną i niezadowoloną. Klikając w wybraną opcję, ocenia on swoje doświadczenie.
Mierz i porównuj opinie klientów w prosty sposób
Ustaw urządzenie w miejscu, w którym chcesz zbadać opinie i wrażenia klientów i kontroluj wszystkie działania w firmie. Pozwól klientom na wyrażanie swoich poglądów i opinii i pokaż, że zależy Ci na ich satysfakcji. Jeśli któryś z klientów nie będzie zadowolony z doświadczenia w Twojej firmie, może on nie tylko wybrać opcję „niezadowolony” z trzech dostępnych na ekranie urządzenia grafik, ale też utworzyć notatkę, w której opisuje, co wpłynęło na jego przykre doświadczenie.
Popraw wizerunek swojej firmy dzięki przyjaznej i otwartej obsłudze klienta
Dzięki temu, że klienci mają możliwość wyrażania swoich opinii, budujecie silne relacje i wspólnie ulepszacie przyszłość Twojej firmy. Jako menadżer, masz dostęp do raportów dotyczących zadowolenia klientów i jesteś w stanie sprawdzić, który z pracowników najlepiej radzi sobie na swoim stanowisku.
Ankiety satysfakcji umieszczone na tabletach i innych urządzeniach przenośnych to znakomity sposób na gromadzenie opinii klientów w czasie rzeczywistym. Wybierz prostą ankietę satysfakcji TapMe i dowiedz się, czy Twoi klienci są zadowoleni z działań Twojej firmy, a także, nad czym ich zdaniem powinieneś jeszcze popracować. Prosta ankieta satysfakcji TapMe dostępna jest w wielu różnych językach i lokalizacjach.
Zobacz też: Rozszerzona ankieta satysfakcji
